Dagens skrivbordsunderlägg


Jag har uppdaterat skrivbordsupplägg precis, något som jag gör hyfsat ofta. Tittar ju hur mycket som helst på datorn och skulle bli tokig av att typ ha Stonehenge dag ut och dag in. Bilderna jag har brukar variera rätt mycket men är oftast naturbilder, bilder från filmer eller bilder på folk. Vanligaste objektet i den sista kategorin är Romola Garai, som sagt så är hon min absoluta favorit. Loves her. Det var ett tag sedan sist, men nu pryder hon mitt skrivbord igen.

Bilden kommer förresten från Glorious 39, en film som jag ser fram emot sjukt mycket. Trailern ger mig ståpäls! Romola + Andra världskriget + England, det kan knappast bli bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0