There is no place like home

Speciellt inte efter en jävla vecka i skogen/Västerås. Även om våra intentioner om att vara lite mer hardcore än vanligt gick i graven ganska snabbt. Efter en natt med minusgrader gav vi upp tanken på att sova i skogen och åkte hem med Simon & Tomas varje natt istället. Helt klart värt det även om det tyvärr blev lite väl lite dagslajvande. Och så regnade det en del och då passade vi på att åka och bowla med pappa och Helena haha. Hardcore, skrev jag precis det? I fredags skippade jag och Ellen lajvet helt och stannade i stan och gick och såg Kick Ass med Ellens bundis Johanna istället. Very entertaining indeed. 7/10 till Kick Ass, helt klart.

I natt har jag sovit fyra timmar, kom från lajvet vid fyra och skulle sen upp kvart över åtta för att åka ut med pappa i skogen och röja vårt läger. Trodde lite att jag skulle dö när klockan ringde, men det gick bra ändå. Kom hem vid ettsnåret, tog ett bad, bytte sängkläder, kollade igenom nya H&M-katalogen och sov i två timmar. Nu ikväll har vi käkat tacos och kollat på Myhtbusters hajspecial. Lagom chill för en söndag. Nu ska jag bara hänga tvätten, sen är det god natt och back to work imorgon. Hoppas att ingen kommer att vilja ha tag på en bok på nedersta hyllan, för jag har ont i hela kroppen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0