Rör inte min felliton

Ja, jag ser störd ut, men det bjuder jag på.
Dessutom så var badrummet enda tillräckligt ljusa platsen i lägenheten.


Fick hem min iPhone igår och är helt besatt redan. Omöjligt att inte pilla på den eller installera roliga onödiga appar. Men så himla användbar! Jag är helt frälst, fattar inte att jag har väntat så här länge med att skaffa en. Idag har Simon och jag varit och handlat ett fodral plus skydd för själva skärmen. Ja, på en dag så var den redan helt full av flottiga fingeravtryck.

För övrigt så fick jag och några av arbetskamraterna klämma på en iPad för någon vecka sedan, den var också minst sagt flottig kan jag lova. Men ball, såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0