Moving along

Nu när lajvet är slut känner jag att det är dags för något nytt webbprojekt igen. Och kanske lite för att vi har haft utbildning i CS Library hela dagen idag vilket var väldigt peppande. För er som inte håller på med webb eller bibliotek har jag full förståelse för att ni inte har ett jota om vad CS Library är. Läs mer om det här.

I alla fall så har jag två projekt på gång som jag vill greja med. Det ena är att göra om startsidan (eller alla sidor kanske) på Simons hemsida till Wordpress-sidor. Det andra projektet är att skaffa en ny domän att flytta den här bloggen och mina gamla bloggar till.

Tyvärr så betyder det att jag från och med nu dubbelpublicerar alla inlägg jag skriver här i Wordpress eftersom det inte går att exportera inlägg från blogg.se. Stenåldern, med andra ord. Men jag hoppas att kunna rädda en del inlägg här plus få med mina tidigare blogspot-bloggar. Skulle vara bra soft att ha allt på ett ställe med mer möjlighet att satsa lite som på en hemsida istället. Japp, stor webbpepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0