Mickey Rourke och andra heta män


Jag tycker faktiskt att det är helt sjukt att Mickey Rourke var såhär het på 80-talet (bild från Angel Heart, galet bra film för övrigt). Det är ofattbart hur det ens kan vara möjligt att pajja sitt utseende på det sättet. Faktiskt. Var bara tvungen att påpeka det. Att Mickey Rourke före 1990 är med på min topplista över heta män.

Och för att tala om heta män så har ju faktiskt den nya Robin Hood-filmen premiär på fredag. Vi kommer att vara på lajv, men det kommer alltså att finnas möjlighet till förkovran i medeltidskultur även utanför skogen. Och den hete mannen vi pratar om då är alltså Russel Crowe (även om Mark Strong som är med även han är rätt så het). Jag tror att vi ska se Robin Hood om två veckor istället, och jag säger bara det här: Gud, om du finns, låt Russel Crowe ha tajta brallor filmen igenom. Snälla.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Mickey Rourke var så djävulskt het i sina yngre år!! Fast Johnny Depp och Gary Oldman tar nog priset som de hetaste männen i världen!

2010-05-09 @ 14:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0