Ladd-söndag

Har den segaste söndagen på väldigt länge. Vaknade redan kl. 7 (när Simon gick och la sig, för övrigt) och kunde inte somna om trots att jag var skittrött. Gick upp och kollade på skräp-tv (Vänner, Biggest loser, Oprah) i tre timmar innan jag kunde gå och lägga mig igen. Nu så är jag såklart helt knäckt eftersom jag har sovit alldeles för mycket istället.

Det enda som är på agendan idag är att ta en promenad, handla, äta tacos och klippa Simons hår. Väldigt lugnt med andra ord, men det är en väldigt bra laddning inför nästa vecka, som kommer att vara fullspäckad. Imorgon har vi nämligen förvaltningsdag med jobbet hela dagen, på kvällen ska vi till Mosebacke och fira en arbetskamrat som fyllt 50. På tisdag jobbar jag som vanligt och på kvällen är det Vår ruset (fråga inte). På onsdag jobbar jag återigen som vanligt och på kvällen ska Simon och jag på DVD-releasefest för Res dej inte!. I helgen ska vi antagligen till Uppsala på födelsedagsfest också. Fullspäckat, japp.

Kommentarer
Postat av: Storasyss

VÅRRUSET??? Hahahaha... Det vägrar ju till och med jag. :)

2010-05-30 @ 16:26:41
Postat av: Amelie

Ja jag vet, det var i ett väldigt svagt ögonblick jag gick med på det. De var ett par man kort och då sa jag att om det absolut inte dök upp någon annan så kunde jag väl vara med. Ingen annan dök upp dessvärre. Men det är lugnt, vi ska bara gå ändå.

2010-05-30 @ 18:53:18
URL: http://monamelie.blogg.se/
Postat av: Linda Pierre

Hoppas du tyckte filmen RES DEJ INTE! var bra, hemsk javisst, men att den ska göra starkt intryck är också tanken. Idag lanserade vi en kampanjsida för filmen på http://www.resdejinte.se



Gå gärna in och sprid sidan/filmen vidare så fler får upp ögonen för den. Tack!



/Linda Pierre

UR

2010-06-22 @ 16:06:13
URL: http://www.resdejinte.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0