Får är snälla djur på Gotland


Japp, nu börjar det ju faktiskt dra ihop sig mot sommar, även om det då är typ 7 veckor kvar till semestern. I alla fall så har vi äntligen lyckats med att bestämma oss för resmål, som rätt ospännande nog blir 5 nätter i stuga på Gotland. Ja, meget svennebanan för att vara oss men jag tänker inte sticka under stolen med att det är faaaan så soft!

Däremot hade man ju önskat att det inte hade varit så förbenat dyrt att bara åka till Gotland. Skulle ha kunnat åka till typ Paris eller London för samma pris och lika lång tid. Helt sjukt. Men som sagt, det blir nog himla soft med lite sol och bad ändå. Och kultur, för det är ju oundvikligt på Gotland (om man inte åker dit på brattsveckan dvs). Jag planerar till och med att införskaffa en ny baddräkt, jag som inte har badat på flera år. Så ni förstår hur seriös jag är.

Enda bummern med den här sommaren blir att Simon ska jobba som kolloledare under sammanlagt 4 veckor i sommar, i juli och augusti. Det kommer att suga, jag blir så jäkla uttråkad av att vara ensam hemma. Men det går säkert bra, fast ja, tråkigt.

Kommentarer
Postat av: Storasyss

Du kan komma hit och hjälpa mig att måla om i min nya lägenhet! :D

Och så får vi planera in vår roadtrip också!

2010-05-25 @ 22:16:59
Postat av: Amelie

Inte för att vara sån, men jag spenderade halva semestern förra året med att måla, så ehh, tack men NEJ tack! Är det inte det vi har mamma till?

Roadtrip is on!

2010-05-25 @ 22:31:46
URL: http://monamelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0