En iPhone i ugnen

Tack, men eeh, nej tack.


Ja, det var oundvikligt i längden. Håll i er. Jag har blivit med iPhone. Eller ja, den har ju såklart inte kommit än men jag har klickat in en beställning, så korrekt sätt så blir jag med iPhone nästa vecka.

"Men redan?" kanske ni tänker, men faktiskt så skulle jag säga att det är ett tekniskt framsteg för mig, jag brukar nämligen aldrig ha mobiler som är i närheten av avancerade. Jag använder ärligt talat telefonen mest till att ringa. Men på senaste tiden har jag känt ett ökat behov av att göra andra saker med mobilen, typ seriös kalender och mest av allt: surfa! Och tyvärr så suger det att kolla Facebook med min nuvarande mobil.

Så det var ett naturligt steg att skaffa iPhone faktiskt. Och ja, det kommer en nyare variant snart, men som sagt, iom att jag inte bryr mig om att ha saker som är super-high tech så "räcker" en 3GS bra och väl för min del. Nu måste jag bara pimpa den med något tjusigt skal. Det enda jag kan säga om det är att det definitivt inte kommer att bli ett från Ed Hardy. Vet inte om det finns något som är mer white trash än Ed Hardy ärligt talat.

Kommentarer
Postat av: Emma

haha word! Det första jag tänkte när jag läste ditt inlägg var "men vafan Ammi, Ed Hardy!? come on.." kan inte annat än att hålla med; white trash och hej-jag-åker-till-thailand-och-shoppar.

2010-05-27 @ 22:12:01
URL: http://milkandapples.blogg.se/
Postat av: Amelie

Hahaha du och jag är two peas in a pod, Emma. Word tillbaka!

2010-05-28 @ 17:10:35
URL: http://monamelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0