You give me fevah

Blä, har blivit sjuk. Eller, semi-sjuk skulle jag nog vilja kalla det. Har lite feber och ont i halsen och sådär, men inte så att man dör. Utan så där så att man känner sig som en zombie om man går till jobbet, men som en tönt om man stannar hemma. Great. Hoppas att det blir bättre eller sämre tills imorgon så att jag slipper hålla på och vela om det kl. 07 imorgon bitti a.k.a. sämsta tidpunkten på dygnet för en velpotta som mig att fatta beslut.

Har i alla fall varit pigg nog (nåja) för att göra marängtårta med hallon och citronfromage till svärföräldrarna som precis varit här och fikat. Och för att käka en sjukt god plankstek igår kväll. Allt för att ära Simon på födelsedagen.

Nu ska jag ta en Ipren och gå och tycka synd om mig själv litegrann. Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0