Une journée avec Amelie

Skulle egentligen ha lagt upp det här igår, men det strulade en massa med att få över bilder från min mobil, så till slut gav jag upp. Jag tyckte i alla fall att det skulle vara passande att ni, kära läsare, fick följa med mig under en dag i Tullinge nu när tiden där är slut. Varsågoda och njut. Men ursäkta den bajsiga bildkvallen, min mobilkamera är verkligen inget att hänga i julgranen.

Kl. 06:50. Trött.

 

Men i alla fall fint väder ute.

 

Kl. 07:03. Frukost.

 

Kl. 07:20. Mythbusters på Discovery Channel.

 

Kl. 07:40. Lite piggare. Dags att gå till tunnelbanan.

 

Kl. 07:45. Rissne centrum.

 

Ner i underjorden.

 

Kl. 08:10. T-centralen. Fick springa till pendeltåget.

 

Kl. 08:33. Tullinge.

 

Mitt skrivbord. Ovanligt städat.

 

Fick jättefin Hortensia i avtackningspresent plus presentkort på SF.

 

Kl. 16:11. Dags att åka hem igen (lite tidigare än vanligt).


Kommentarer
Postat av: emma

åh roligt! nu blev jag inspirerad att göra likadant så jag bjuder på min fredag i bilder i morgon.

(det kommer bli: emma är trött, äter en torr macka till frukost, sitter på golvet resten dagen. nattar bebis, emma somnar i soffan):)

2010-03-11 @ 20:53:07
URL: http://milkandapples.blogg.se/
Postat av: Amelie

Haha men det är ju faktiskt rätt intressant att se vad folk verkligen gör :)

2010-03-11 @ 21:29:44
URL: http://monamelie.blogg.se/
Postat av: Simon

Jag håller med. Skitkul att se. Man önskar bara det var ännu fler bilder. Låter förresten som du har roligt om dagarna Emma :)

2010-03-11 @ 22:46:16
Postat av: Amelie

Haha ja Emma den där torra mackan ger det hela en väldig Aki Kaurismäki-känsla :P

2010-03-11 @ 23:13:14
URL: http://monamelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0