The Very Last Day

Okej, sista dagen på jobbet idag och det kändes sjukt vemodigt. Mest deprimerande var att se mitt tomma skrivbord efter att jag hade röjt allt. Och att sitta och slösurfa sista halvtimmen för att fördriva tiden. Samtidigt har jag inte riktigt fattat det än, att jag har slutat. Eller att jag ska börja på ett nytt jobb på måndag för den delen. Borde kanske vara nervös eller nåt, men som sagt, har inte fattat än.

Imorgon har jag hur som helst semester, och åker till Västerås ett dygn för att hälsa på mamma. Det verkar som att hon är bättre med huvudet, men väldigt trött och (misstänker jag) uttråkad. Får se om hon orkar sig på att kanske gå ut en sväng eller så om det är fint väder. Men som råge så har hon också blivit dyngförkyld, så ja, vi får se. Om någon är i Vässe imorgon vid 13-snåret och vill äta lunch så är jag ledig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0