Sista sucken

Är inne på sista veckan på mitt jobb, vilket känns helt sjukt. Ännu mer kanske eftersom jag jobbade kl. 15-19 pga Oscarsgalan och kvällspass. Min sista sena måndagskväll i Tullinge för övrigt. Som tur var har jag i alla fall planerat i förväg redan tidigare i februari, så jag är inte överhopad av jobb nu sista veckan. Men det känns ändå stressat att få allt fixat. Jag har dessutom tagit semester på fredag för att åka och hälsa på mamma, så konstig, kort och skum vecka alltså.

Har för övrigt ont i hela benen och i ländryggen efter nattens soffsittande. Var uppe och försökte skaka på benen lite emellanåt men var mest för seg för att orka resa mig så idag känner jag mig som en pensionär. Ska gå och lägga mig tidigt idag och hoppas på att det går bort över natten.

En notering: Nu är det så pass vårigt ute att det nästan går att ha Converse igen. Vilket är en jävla tur eftersom jag har beställt ett par nya, svarta monochrome. Mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0