Shorts och sommarängar


Idag är första dagen som jag känner mig piggare, även om jag fortfarande är krasslig så är det helt klart på avtagande. Ska åka till jobbet imorgon, men jobbar bara 4 timmar iom att det är dag före röd dag = halvdag. Ibland är det sweet att jobba kommunalt. Efter det sticker vi direkt till mamma för att fira påsk!

Någon som jag har tänkt väldigt mycket på under dagarna som jag har varit sjuk är sommar. Jag är egentligen inte något jättefan av sommaren, gillar inte när det är för varmt t.ex. Men efter den här jäkla vintern så ser jag fram emot sommar och semester så sjukt mycket! Kollar resor och stugor och drömmer om shorts och sandaler. Och bruna ben vilket såklart är riktigt önsketänkande för jag har belönats med rosa svennebananben året runt. Men det skiter jag i! I år ska jag gladeligen blända omgivningen med mina skära spiror och cykla till jobbet även om det regnar. Kom igen nu våren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0