Separationsångest

Alltså, det här trodde jag aldrig att jag skulle säga, men jag börjar faktiskt känna lite separationsångest över att lämna mitt jobb. Allt jag har gjort där och haft hand om har jag ju haft hand om helt själv, och därför känns det som att allt från Fantasy-hyllan till högläsningen för pensionärerna är mina små bebisar som jag nu bara överger. Faktiskt väldigt konstig känsla. Men så är det här ju också mitt första seriösa jobb så jag vet inte om det kanske är naturligt att känna såhär. Hmmm...

Ganska skön vecka den här veckan också. Imorgon ska jag nämligen jobba hemma och avsluta ett projekt som jag har hållit på med i ett par månader, vilket blir som min avskedshälsning till Botkyrka på något sätt. Eller som att jag lämnar mitt avtryck haha.

Lagt på det så kommer den fantastiska Ellzor på besök imorgon em och stannar tills på söndag! Vi börjar med att gå och se Alice i Underlandet 3D och sen blir det nog en massa shopping, film och allmänt samkväm. Och just det, vi slipper pumpa luftmadrassen i en halvtimme den här gången. Fabulous, som Ellen skulle ha uttryckt det.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Damn straight girlfriend! Det kommer bli fabulous att slippa den där pumpen!

2010-03-03 @ 22:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0