Oscar night


Har precis tagit en disco nap med anledning av att det är dags för Oscarsgalan igen inatt. Vi har som tradition att alltid se galan, så jag har tagit ledigt från jobbet halva dagen imorgon för att kunna vara uppe till 06 inatt. Oscarsgalan är en rolig tradition, men ganska jobbig. Vanligtvis så brukar man vara trött på skiten redan innan själva galan börjar, iom att det är 2½ timme red carpet-program före. För att inte snacka om när det är typ en timme kvar och det är helt omöjligt att fortsätta sitta i soffan utan att få ont i röven.

Laddar dessutom för att få en rejäl halsbränna för vad det ser ut som. Har köpt två påsar chips + dipp, och med tanke på att jag äter chips ungefär två gånger om året så är det nog värt att dubbelkolla så att vi har Samarin hemma. Iofs så lär jag ju inte käka upp två påsar chips, men tror inte att jag slipper halsbrännan oavsett. Jaja, det får det väl vara värt, Oscarsgalan är ju bara en gång om året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0