Och på jobbet går det bra

Det här slappa gänget har än så länge inte dykt upp i bibblan. Tyvärr.

Jovisst, det gör det. Faktiskt med ganska så få flashbacks till min egen gymnasietid, även om det inte skulle göra så mycket eftersom den var väldigt kul till största delen. Men det gymnasiet jag jobbar på nu är också rätt annorlunda från gymnasiet som jag gick på. Väldigt litet för det första, och så helt andra typer av personer än de jag gick med (mestadels happy-go-lucky och hyfsat kreativa personer med inte jättehög ambitionsnivå, men destå fler piercings och tatueringar - mediaprogrammet i ett nötskal).

Det verkar hittills som att det är både högt och lågt, ambitiösa personer blandat med rätt bråkiga typer. Men än så länge så är jag i alla fall inte orolig, vilket är rätt ovanligt för att vara jag. Läget har varit väldigt lugnt hittills, lite gapigt kring lunch men inget att oja sig över. Men vi får väl se hur det blir efter morgondagen, imorgon eftermiddag ska jag nämligen vara helt solokvist och utan någon klippa till kollega som känner alla elever vid namn. Haha om det krisar får jag väl gå och gömma mig på toan eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0