Night terrors


Jag har säkert skrivit om det tidigare, att Simon pratar i sömnen. Oftast är det bara mummel eller enstaka ord, eller att han skrattar i sömnen vilket är jävligt creepy. Liksom någon slags undermedvetet fnitter. Jajks. Men under den senaste tiden har det här nattpratandet bara blivit värre. I morse blev jag väckt för andra gången på en vecka av att Simon ropade i sömnen. Förra gången det hände så vaknade jag vid sextiden av att han ropade (jag menar ropade, så högt att jag vaknade) "Aaack! Pizzan i bajskorven!". Alltså vafan.

I morse däremot blev jag mest irriterad, för jag låg som bäst och drömde när jag vaknade av att Simon ropade igen. Den här gången låg han på rygg och ropade något i stil med "Var är den?!" typ 4-5 gånger samtidigt som han gestikulerade med båda armarna samtidigt för att undertrycka varje ord. Sådär som politiker gör. Dessutom fem minuter före det att jag skulle gå upp. Jäkligt irriterande måste jag säga. Kan man ha tourettes i sömnen? Uppenbarligen, ja.

Kommentarer
Postat av: Simon

Det här är mobbing på hög nivå! :)

2010-03-19 @ 01:38:38
Postat av: Amelie

Du borde gå på sån där sömnundersökning :P

2010-03-19 @ 16:03:38
URL: http://monamelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0