Mitt nya jobb

Jag vill egentligen inte skriva så mycket detaljer om mitt nya jobb, eftersom det här trots allt är en privat blogg som jag absolut inte vill ska bli sammankopplad med min arbetsplats. Det enda jag tänker säga är att det är nära och att det är till 75% som gymnasiebibblo och 25% vanlig bibblo.

Det jag däremot kan avslöja helt är några saker med mitt nya jobb som är väldigt sweet, nämligen: Jag kan gå upp samma tid som tidigare men börja en halvtimme tidigare. Mina arbetstider är 8-16.30 måndag-torsdag och 8-15.15 på fredagar. Ja, ni läste rätt, kvart över tre! Halleluja. Jag kommer dessutom inte att jobba vare sig kvällar eller helger förrän i slutet av augusti. Life is good.

Kommentarer
Postat av: Hanna

"Like"!

2010-03-16 @ 07:10:04
URL: http://pushtheredbutton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0