Lördag

Är hemma från Västerås igen, utan missöden den här gången. Det känns sjukt skönt att ha en helg som känns helt ledig faktiskt. Jag har allmänt haft mycket energi på senaste tiden och framför allt avsaknad av stress och ångest efter att jag fick reda på att jag hade fått jobbet. Så skönt. Slängde mig till och med på en spontan halvtimme på crosstrainern, inte ofta jag känner för att träna om jag inte måste kan jag säga.

Kvällen blir i alla fall lugn här. Jag har precis tagit ett bad och lekt hemmaspa med hårinpackning, ansiktsmask, fotvård och avslappning. Vi ska snart göra hemmagjord pizza (tonfisk och rödlök för min del, skinka och svamp för Simon) och kolla Melodifestivalen. Och såklart röstar jag på Anna Bergendahl ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0