First day @ work


Imorgon är första dagen för mig på mitt nya jobb, och fanimej om jag inte är lite nervös. Inte jättenervös, men det är mest att jag inte vet exakt vad jag ska göra imorgon, eller den här veckan för den delen. För en person med seriöst kontrollbehov så innebär det en gnutta nervositet. När det gäller om det kommer vara kul eller trivsel så är jag inte ett dugg orolig för det är hur lugnt som helst.

Dessutom så är jag sjukt peppad på att få nästan 2 timmar extra fritid om dagen som jag inte längre behöver lägga på att åka pendeltåg. Enda nackdelen med det är att jag inte kommer att hinna läsa Metro och att det kommer att ta mig sjukt lång tid att läsa ut böcker. Men det är väl smällar man får ta haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0