Big day coming

Är uppe ovanligt sent för att vara mig, eller ja, i alla fall nu för tiden. Har sovit extra länge idag, vaknade upp med jordens magont och behövde vara hemma från jobbet. Försökte åka iväg men det gick verkligen inte, det var bara att vända. Sen låg jag på soffan och kved och tyckte synd om mig själv plus kollade på Atonement, som för övrigt bara kan ses när man tycker riktigt synd om sig själv och vill se andras misär haha. Men jag kanske förtjänade det, åt nämligen en massa rå lök som tillbehör till maten igår och borde veta bättre än så.

Imorgon (eller egentligen idag) är i alla fall dagen D av två anledningar. För det första fyller Simon år (hurra!) och för det andra så invigs nya bibblan i Hallonbergen och jag jobbar och har hand om tävlingarna tydligen. Klockan 11-15 är invigningen för den som är intresserad. Mer om det här. Sen på kvällen ska Simon och jag ut och äta middag i Gamla stan, det blir nog sweet. Och på söndag ska jag försöka att baka tårta utan ägg. Vi får se hur det blir med det, förhoppningsvis bra. Ska försöka återkomma med något mer vettigt snart. Nu: sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0