Act your age, not your shoe size*

Gah, jag fattar inte att en del är så sjukt omogna fast de går i gymnasiet. Vissa beter sig som att de går i typ sjuan. Igår ett gäng broschyrer utkastade på golvet när vi kom tillbaka från lunchen, idag hade någon finurlig person kört igång en skumsläckare. Ja men moget. Vet inte om det är för att få någon slags reaktion eller vad, för det enda man gör är ju att skaka på huvudet och städa upp skiten.

Fast iofs så kommer jag ihåg att jag inte fattade grejen med att folk skrek och kastade snus i taken osv. när jag gick i gymnasiet själv heller, så det är nog inte direkt något nytt fenomen. Känns som att det kommer att bli en del såna här inlägg i framtiden. Gäsp.

* Funkar dessvärre bara på amerikanska storlekar. Strl 40 = 7.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0