Sickly feeling

Har blivit sjuk. Kände mig krasslig igår kväll redan och hade ont i halsen. Lite bättre i morse så jag åkte på ett jobbmöte, men när det var klart var det bara att gå hem igen. Om inte te hjälper mot halsont så vet jag inte vad som gör det. Min hals känns i alla fall som ett rivjärn, det enda som verkar hjälpa är glass men nu har jag såklart fått ont i magen. Ah well...

Simon är på någon filmgrej så jag är mol allena dessutom. Tänkte bunkra upp med vatten och film, Remember me. Har inga direkta förväntningar men det kanske är en passande sjukfilm, åtminstone så tippar jag att det inte är något som Simon vill se. Alltså passande. Återkommer med betyg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0