R.I.P. Skunk

Ni har säkert inte missat att Skunk stängs för alltid idag. Jag var därför tvungen att logga in, såklart, för en dos nostalgi. För er som inte fattar hajpen så var Skunk det första communityt på nätet för alternativa personer, ett perfekt ställe för att hitta likasinnade indiehangarounds. Snyft. Den senaste konversationen jag hade där var från hösten 2006. Ett av mina sista skunkdagboksinlägg är från 22 mars 2005 (ungefär två veckor innan Simon och jag blev tillsammans för övrigt) och innehåller följande:

THREE NAMES YOU GO BY:
1. Ammi
2. Amelie
3. Bambi

THREE SCREEN NAMES YOU HAVE HAD:
1. Kannibal
2. Korova
3. Kittie

THREE THINGS YOU ARE WEARING RIGHT NOW:
1. Grå tröja med rosa ränder
2. Mörkblå manschesterbyxor
3. Trosor med röda hjärtan

THREE OF YOUR FAVORITE BANDS OR MUSICAL ARTISTS (at the moment):
1. Division of Laura Lee
2. The Shangri-Las
3. The Killers

THREE CAREERS YOU'RE CONSIDERING:
1. Bibliotekarie
2. Lyxhustru
3. Brodös

THREE PLACES YOU WANT TO GO ON VACATION:
1. Skottland
2. Berlin
3. Transsibiriska järnvägen

THREE WAYS I AM STEREOTYPICALLY A BOY:
1. Jag gillar att klämma på rumpor
2. Jag dricker mycket öl
3. Jag rapar obesvärat

THREE WAYS I AM STEREOTYPICALLY A CHICK:
1. Jag är neurotisk och fåfäng
2. Jag tar saker på för stort allvar
3. Jag är svag för accessoarer

THREE CELEB CRUSHES:
1. Ewan McGregor
2. Gerard Butler
3. Ioan Gruffudd (lite)

THREE THINGS THAT SCARE YOU:
1. Allt övernaturligt
2. Avsaknad av kontroll
3. Susannes stökiga rum

THREE THINGS YOU WANT IN A RELATIONSHIP (love is a given):
1. Humor
2. Kemi
3. Ärlighet

THREE PHYSICAL THINGS ABOUT THE OPPOSITE SEX THAT APPEAL TO YOU:
1. Rumpor
2. Munnar
3. Skor

THREE OF YOUR FAVORITE HOBBIES:
1. Slacka
2. Sömnad
3. Dricka öl


Kommentarer
Postat av: Ellen

HAHA! Susannes stökiga rum! Ammi då, inte visste jag att du var en sån rumpfantast.

2010-06-30 @ 19:16:52
Postat av: Amelie

Haha ja jag fick alltid hjälpa henne med att städa! ... I like big butts and I cannot lie...

2010-06-30 @ 20:47:46
URL: http://monamelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0