Fortfarande risig

Blä, är fortfarande inte frisk. Har sådär stickigt ont i halsen, slemmig och klockade precis in på 37.5 i temp. Inte jättehögt iofs, men någon sa någon gång att 37.5 klassas som feber. Känner mig helt död, tog ett bad förut och det kändes som att jag skulle svimma när jag skulle gå upp. Urk. Det blir nog till att stanna hemma imorgon också, har ingen lust att smitta halva Sumpan.

Har i princip legat i soffan konstant ända sen i torsdags. Igår fastnade jag (såklart) framför bröllopet hela jävla dagen, tror att teven var på i typ 12 timmar isträck, om inte längre. Man kan ju säga vad man vill om jippot, men såna långkörare gör sig i alla fall väldigt bra som sjuk-tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0