Back in business

Idag känner jag mig mycket bättre, fortfarande lite skev i halsen men annars mycket piggare. Ska faktiskt bli skönt att jobba imorgon igen, börjar nästan klättra på väggarna här hemma nu. Önskar bara att jag var tillräckligt pigg för att träna, men är inte riktigt där än.

Skönt dessutom med bara två arbetsdagar innan det är dags för långhelg. Känns som att semestern faktiskt närmar sig, även om det är drygt tre veckor kvar innan jag får semester. Har precis bokat tågbiljett till Örebro inför min och systers roadtrip. Det kommer att bli så jäkla kul! Jag ska spela in blandskivor med sommarhits från 1992, 1993 och 1994 som en homage till tidigare bilsemestrar med la famiglia.

Det som dock suger med den här sommaren är att Simon ska jobba på kollo i två perioder, den första med start på måndag. Vilket betyder att jag kommer att vara ensam hemma i nästan två veckor. Inge vidare för mig som avskyr att vara ensam hemma och är allmänt paranoid och lättskrämd. Jag lovar att det kommer att bli strömavbrott och åska konstant under hela tiden. Buhu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0