Ullared

Jag förstår att ni alla säkert sitter som på nålar och bara längtar efter att få veta vad jag då köpte i Ullared. Tyvärr kanske jag måste göra er lite besvikna, för syster och jag fyllde inte ens en enda kundvagn tillsammans. Till skillnad från vissa som drog med sig två kundvagnar direkt, där kan man snacka shopping.


Jag satsade på att bara köpa saker som jag verkligen har användning för och saker som var galet billiga jämfört med annars. Det här köpte jag:
  • Soppskålar med lejonhuvuden (bilden) som jag har velat ha i flera år. Kostade 10 kr styck.
  • En ny stekpanna från Fiskars, galet billig.
  • En oval ugnsform
  • Universalsax
  • 3 DVD-filmer; Juno, Flags of our Fathers och Bank Job. Dock inte speciellt billiga, 50 kr styck.
  • Årsförbrukning med rakblad.
  • Ögonbrynsfärg, halva priset mot vad det brukar kosta.
  • Stor plånbok i skinn för ungefär 40% av normalpriset.
  • Enda godiset: En ask med Anthon Bergs jordgubbar i champagne.
  • Ultrasnygg t-shirt till Simon som jag förstår om han aldrig vill använda.
Det var säkert något mer men det är vad jag kommer ihåg i alla fall. Bara väldigt bra saker tycker jag och allt för ungefär 900 kr. Utöver det så köpte jag också en tröja från Noa Noa på 70% rabatt och en Rabalder-tunika på halva priset. Men nästa gång får det nog räcka med att åka till Barkarby haha.


Kommentarer
Postat av: eija

Grym tisha! Men jag är mest avundsjuk på stekpannan.

2010-07-24 @ 23:02:16
Postat av: Amelie

Åk till Ullared, mer än halva stället är faktiskt inte kläder ;)

2010-07-25 @ 01:29:45
URL: http://monamelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0