Road trip


Geez, jag kan knappt fatta att jag faktiskt har semester! Imorgon tar jag tåget till syster i Örebro och på måndag beger vi oss iväg på road trip till Falkenberg/Ullared/vem vet. Sitter just nu och laddar genom att bränna blandskivor med 90-talshits, som homage till senaste gången vi var och campade i Falkenberg, sommaren 1992.

Jag kommer inte att ha med mig någon dator på resan, men däremot iPhone, så kolla min Twitter för uppdateringar. Tills vidare bjuder jag på några helt fantastiska (haha) sommarhits från 1992, enjoy.

Kommentarer
Postat av: Storasyss

Hoppas att du har bränt många skivor, det är långt till Falkenberg, haha...

2010-07-18 @ 09:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0