Inception


Vi var och såg Inception härom dagen och jag måste erkänna att det är en av de bästa filmerna jag har sett på länge. Vissa pratar om att det är samma sak som när man såg Matrix för första gången, men så långt skulle jag inte vilja gå. Älskar i alla fall hela drömgrejen och alla smarta lösningar. Enda nackdelen med Inception är att jag tycker att den kanske var lite för snäll, med 11-årsgräns och allt. Och musiken var väl inte det bästa Hans Zimmer har gjort, men det blir ändå 9/10 i betyg. Ett framtida måste i DVD-samlingen.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Oh ja den var sanslöst bra. Det är så skönt att se film som får hela hjärnan att arbeta. Bra betyg där!

2010-08-06 @ 14:28:07
URL: http://brickface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0