Back to normal


Äntligen är Simon hemma igen från kollot, och inte helt otippat är han brun som en pepparkaka. Jag är inte alls avundsjuk på hans medelhavspigment. Inte alls, jag trivs väldigt bra med min svennebananhud som bara blir grisrosa. Hrrmph.

Men i alla fall. Idag har vi varit iväg och fixat lite nyttiga saker. Först var vi på Igor Sport (T Skanstull) och handlade varsitt par Puma Cabana Racer II för ynka 350 kr/paret. Efter lite kebab var Simon och fick en välbehövd klippning och sen strosade vi Götgatan vidare till Gamla stan där vi köpte glass och åkte hem. Väldigt soft, men faaaan så varmt! När vi väl kom hem var båda helt mosiga och tog en lur på ett par timmar.

Jag har allmänt väldigt svårt för värmen. Men den lär väl vara över snart, för på fredag börjar min semester och då kommer det bergis att börja spöregna. Ah, well...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0