Wednesday

Idag är det onsdag, och gissa vad? Jag är fortfarande hemma från jobbet! Jeyyy! Eller inte. Har legat i soffan och tyckt synd om mig själv hela veckan. Men idag känner jag mig i alla fall nästan frisk, så imorgon är det back to work som gäller.

Har varit väldigt seg idag och mest legat i sängen, och plockat bort julpyntet eftersom det ju faktiskt är Tjugondedag Knut. Ungefär lika deprimerande som vanligt att plocka ner adventsstjärnorna, speciellt som vi har slut på värmeljus och inte kan tända några av våra femtioelva ljuslyktor. Aja, bara 10½ månader kvar tills man ska sätta upp allting igen haha.

Jag ser i alla fall verkligen verkligen fram emot våren, även om det kanske blir så att jag kommer att vara arbetslös då buhu. Det regnar inte direkt bibliotekariejobb, så jag hoppas minst sagt på förlängning av mitt vik. igen. Annars kanske jag inte kan åka på lajv i maj ens, och det vore väldigt trist...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0