Thänk gawd itts frajdäj

Äntligen fredag! Fast om jag ska vara ärlig så går tiden så fort hela tiden att det känns som att veckorna bara består av fredagar och måndagar. Jag har i alla fall mjukstartat helgen med att jobba hemma idag. Hade dessvärre a shitload att fixa och har varit rätt stressad, men det är bara sååå värt det att kunna sova en timme längre och sitta i sunkkläder framför datorn och jobba. Men nu ska jag att försöka undvika datorn för resten av kvällen. Kör väl på svennebanankonceptet som vanligt: Let's dance och godis. Dessvärre ingen taco-fredag för vi har slut på sweet chili och det finns inte i Hemköp Ryssland. Ah well... fan vilket tråkigt inlägg men jag är sjukt trött.

Och just det, har även blivit klar med mitt senaste hemsidebygge. Kolla in här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0