Talking to myself

Är ensam hemma nu i ett par dagar för att Simon har åkt till Göteborg för att gå på filmfestivalen. Res dej inte!, som han har gjort musiken till, hade premiär idag så de fick ta första X2000 i morse kl. 8.10. Jag har haft separationsångest sen i fredags, jag saknar Simon så sjukt mycket när han inte är hemma. Att vara ensam hemma i flera dagar är verkligen det tråkigaste jag vet. Det slutar alltid med att jag antingen ligger däckad i soffan och kollar på teve nonstop eller att jag gör en massa nödvändiga hushållssysslor bara för att få tiden att gå.

Idag är värre än någonsin. Det tog kanske 1½ timme innan jag började prata med mig själv. Och om jag ska vara helt ärlig är konversationen inte jätteunderhållande. Ska ta och inta soffan igen nu och ligga där tills det är dags att gå och lägga sig om några timmar. Lär väl inte kunna somna heller, utan ligga och lyssna efter ljud. Suuuuck, lär vara trött på jobbet imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0