Syfte

Hmm ja jag vet inte om jag har kommit på något syfte med den här bloggen direkt ännu, men däremot har jag kommit på lite vad jag har haft för problem med att skriva osv. Problemet är att ända sen jag började jobba har jag känt det som att jag inte kan skriva vad jag vill eller hur jag vill ifall någon skulle läsa. Vilket har tagit gnistan ur väldigt mycket faktiskt. Nu har jag i alla fall kommit fram till att jag tänker skita i det helt. Från och med nu tänker jag skriva vad jag känner för utan några direkta filter. Eller ja, inte som att jag skulle vara dum nog att skriva skit om mitt jobb, men ni fattar. Innehållet lär väl kanske vara detsamma men jag ska försöka att vara lite mer inspirerad. Så vi får se.

Jag har placerat min blogg i Sundbybergbloggkartan.se.

Kommentarer
Postat av: Simon

Do it do it do it...

Släpp fångarna loss det är hmmm snart vår.

2010-01-28 @ 03:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0