Söndagsångest

Åhh fy fan vilken jävla SÖNDAG det är idag. Allt är bara allmänt segt, till och med segt gråtrist väder ute. Usch! Dessutom så är det en söndag i januari, vilket gör det sju resor värre. Jag avskyr verkligen januari. Tråkig, lååååång månad som är kall och jävlig, och dessutom är man rätt pank efter all julklappshandling. Sux.

Den senaste tiden har jag dessutom känt mig allmänt rastlös och lite som att det inte finns så mycket att se fram emot förrän typ påsk. Tills jag kom på att Oscarsgalan faktiskt är om 2 månader och det fick mig att skina upp lite. Men i alla fall. Simon sa något så klockrent idag, nämligen "Du är ett planero som inte kan planera." Så jävla sant! Simon brukar kalla mig planero eftersom jag gillar att planera saker. Och eftersom jag inte vet om mitt jobb kommer att bli förlängt (igen!) den 1 mars, så kan jag ju inte planera något alls! Jag hatar att inte kunna planera framåt! Argh! Seriöst så blir jag hellre arbetslös än fortsätter vara i det här jäkla limbot - ovisshetens limbo.

Alltså: Idag är min söndagsångest befogad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0