Söndag

Varje söndagkväll uppskattar jag verkligen att jag har sovmorgon varje måndag. Börjar 10.30 och går därmed upp 8.30. Hur sweet som helst, verkligen en skön omväxling från 6.45 som är min vanliga väckningstid. Gör helgen sååå mycket mer värd. Men i alla fall. Jag sitter och laddar min mp3-spelare med ny musik, den har varit full med julmusik tidigare och det känns väl inte så lyckat längre nej.

Jag har spenderat större delen av dagen med ett hemsideprojekt som jag håller på med just nu. Massa trassel men det börjar arta sig nu i alla fall. Det kan kanske bli den snyggaste sidan jag har gjort hittills, i alla fall enligt Simon och personen som beställt sidan och tycker att den ser "dyr" ut haha. Ja, varför inte?

Har också lyckats hinna med ett Rocky moment. Har nämligen tränat på crosstrainern för första gången på ett par månader och lyckades att klämma till med 10 km (40 min) bara sådär. I vanliga fall brukar jag köra ungefär 7-9 km, tror att jag har lyckats med 10 km kanske fyra gånger tidigare, och då har jag haft crosstrainer i 1½ år. Är rätt pepp på att fortsätta träna nu kan jag säga, även om jag möjligen kommer att ha problem med att komma upp ur sängen imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0