Outbored

Gaah vad trist det är att vara sjuk, orkar inte göra nånting men är inte heller tillräckligt dålig för att ligga i sängen 24/7. Har till och med slut på fantasi när det gäller filmer och tv-serier. What to do? Jag funderar nästan på att typ installera Sims 1 bara för att, men det känns lite väl ambitiöst.

Nu när Apoteket har varit öppet så har jag i alla fall kunnat inhandla Bisolvon mot betongslemmet i halsen, så jag hoppas att det ska bli bättre snart. Dessutom hade de extrapris på fikon på Hemköp, de vill väl bli av med alla nu efter jul. Älskar fikon!

Ja, vilket intressant inlägg. Intresseklubben antecknar. Men som sagt, jag har jäkligt tråkigt.

 

Tick, tock


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0