Lördag

Usch, är helt slut. Har städat i ett par timmar på förmiddagen, sen iväg till Sumpan för att fixa lite inköp. Inte så få inköp blev det heller. Det var rea på Åhléns och vi gick hem med en dörrmatta, fyra tallriksunderlägg, två par byxor till Simon, 100 muffinsformar och hårfärg - allt för 441 kr. Det tycker jag var ganska överkomligt. Speciellt Simons byxor som kostade 74,50 paret. Iofs så var jag också mindre duktig och handlade ansiktsprodukter på Apoteket för 333 kr. Men är man i nöd så.

Vi passade också på att käka thaimat innan vi åkte hem, och nu efter att ha släpat en massa kassar och hållt på känner jag mig helt förstörd. Funderar på att gå och lägga mig en stund. Fast jag måste också lägga upp Simons nya byxor, han åker till filmfestivalen i Göteborg imorgon och har bara trasiga byxor i övrigt... måste ju vara en god fru haha. Jag har för övrigt redan separationsångest, avskyr att vara ensam hemma. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0