Klick klick klick


När jag ändå hade spenderarbyxorna på passade jag på att klicka hem en boyfriendkavaj och en kjol från Ellos. Älskar verkligen marinblå byxor och kjolar. Eller iofs så använder jag byxor väldigt sällan men de jag använder mest är marinblå.

För övrigt så tror jag att jag har blivit skadad av för mycket nätshopping. Kan inte köpa kläder i affärer längre, jag blir bara frustrerad över att jag inte kan få se alla klänningar på en gång genom ett knapptryck. Vadå leta själv, skulle jag? Moi?

Kommentarer
Postat av: Vickie

Men herregud, Ellos har börjat sälja vår tjänstedräkt!! :-o

2010-01-31 @ 11:23:21
Postat av: Amelie

HAHAHA er tjänstedräkt är classy med andra ord :D

2010-01-31 @ 12:51:04
URL: http://monamelie.blogg.se/
Postat av: Vickie

Nix, inte ett dugg. Jag ser ut som ett kylskåp i kavajen...och kjolen ska vi inte tala om. Den är f ö något längre än den här kjolen. Bara slanka personer över 1,70 passar i den.

2010-01-31 @ 16:47:34
Postat av: Amelie

Du får låtsas att du är med i "Kvinnofängelset" höhöhö

2010-01-31 @ 18:01:14
URL: http://monamelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0