Friday night lights

Att det är kallt ute är väl knappast någon nyhet för någon som bor norr om typ? Norrköping. Vi har även lyckan att ha svinkallt inne. Jag har precis legat i soffan och kollat på Let's dance utstyrd i långärmad t-shirt, långärmad klänning, underställsbyxor (I shit you not, pappas gamla dessutom med midja som slutar under armarna samt gylf), två par sockor och tre stycken filtar. Burr.

Jag är gräsänka den här helgen dessutom, vilket suger för jag avskyr att vara ensam hemma längre tider. Simon är på fäktläger i Sundsvall (ha, ännu kallare än här!) ända tills på söndag. Förvånande nog har jag faktiskt inte börjat prata med mig själv än. Men det kommer nog snart skulle jag tro. Men först, rollerderby med Ellen Page och Drew Barrymore. Smell ya later.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar verkligen alla filmtips du ger i bloggen. du har så god smak <3

krya på dig!!!

2010-01-10 @ 20:28:02
Postat av: Amelie

Tack, tack, tack! Alltid kul att höra, ich lovez ze filmz!

2010-01-10 @ 21:46:22
URL: http://monamelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0