Försvinn din jävla vinterjävel!

Förbered er på en tirad av bajs. Jag är så förbannat trött på den här jävla vintern! Vaknar varje morgon i kolmörker, ser inte ens vart jag ska pussa när jag säger hej då till Simon kl. 07.35 för att gå till tunnelbanan. Eller gå är väl kanske en överdrift, vada genom snömodd snarare. Kallt och jävligt och fula vinterjackor, kalla tår och rent helvete. Känner mig bara helt död hela tiden och har varit förkyld i en månad nu. Kan det bara bli vår snart?! Jag drömmer våta drömmar om gräsmattor och jeansjackor. Ska gå i idé tills dess...

...eller inte för imorgon ska jag på jobbintervju och sen är det bara jobbjobbjobb innan det är helg igen och man ligger urlakad och sover för att det bara är mörkt och vintrigt och jävligt. Jag ska aldrig mer säga att jag gillar vintern, okej?

Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag säger detsamma!!! Är så trött på vintern och snön.. Dac för våren och värmen att komma snart tycker jag!

2010-01-26 @ 18:28:54
Postat av: Amelie

HAHAHA och det ska komma från dig som spelar julmusik i augusti! Den där kommentaren ska sparas för framtida bruk!

2010-01-26 @ 21:52:48
URL: http://monamelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0