Tidsbestämt straff

Höhöhö, men jo, nu är det klart att jag kan vara kvar på mitt jobb till sista mars. Om jag inte får något annat innan dess dvs, i såna fall kan jag sluta tidigare. Så det är antingen nytt jobb eller arbetslös den 1 april. Trist såklart men känns sjuuukt skönt att ha en deadline! Nu kan jag i alla fall planera för det. Men jag hoppas hoppas hoppas att jag får det där jobbet som jag trånar efter... måste bara skriva ansökan.. hmm.. kanske imorgon.

Är för övrigt hemma idag igen pga den jävla nacken. Har jättesvårt att ens sitta vid datorn och skriva det här, men jag pallar bara inte att ligga i sängen mer! Är såå uttråkad. Förhoppningsvis kan jag vara tillbaka på jobbet imorgon, får lappsjuka av att vara hemma. Annars så gillar jag alltid att vara hemma, men inte när jag inte ens kan sitta vid datorn. Sucks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0