Shoppingförvirring


Är tillbaka på banan lite idag efter nackpajjet. Dock hemma från jobbet idag också av två anledningar 1) har jättedag imorgon med författarbesök och shiz och ville inte riskera att bli sämre tills dess genom att jobba idag och 2) kunde inte somna förräns halv tre inatt pga smärtan. Suck. Men det är bättre idag i alla fall.

Jag har ju haft svårt att sitta vid datorn, och igår måste jag ha hamnat i något slags shoppingkoma. Insåg idag att jag tydligen gjorde en Topshop-beställning igår. Jag var nämligen inne en snabbis på banken för att betala lite räkningar, och tänkte att "tja, nu när jag ändå har VISA-kortet framme...". Så jag lyckades köpa ovanstående plus strumpor och tågbiljetter till Västerås för 400 spänn. På kanske 5 minuter. Och sen lyckades jag alltså glömma bort hela grejen tills idag. Snacka om förvirrad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0