Onsdag

Faktiskt bara bra saker idag. Väder som nästan var vårigt på eftermiddagen, hur skönt som helst att inte frysa arslet av sig. Kom knappt för sent till jobbet heller, bara futtiga 15 min vilket kan hända i princip när som helst under året.

Jo och sen en till rätt bra sak, jag blev nämligen erbjuden jobb bara sådär. Iofs bara halvtids vik i några månader i en annan del av kommunen som jag jobbar i, men hellre halvtid än arbetslös och dessutom så är det ju jäkligt kul när det man gör är uppskattat. Men håller såklart tummarna för jobbet jag var på intervju för i förra veckan, would be effing marvelous!


Kommentarer
Postat av: Ellen

Underbart med vik:et!! Congratz!

2010-02-24 @ 22:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0