Oinspirerad

Urk, vilken jävla seg helg. Egentligen så är jag ganska motiverad till att göra saker, känner att energin börjar komma tillbaka efter den jävla vidriga hösten. Men. Så kollar man ut och ser allt det vita helvetet. Och tappar all slags inspiration. Jag orkar bara inte göra något när det känns som att vintern aldrig kommer att ta slut. What's the point liksom? Fryser bara arslet av sig så fort man går ut ju. Drömmer om allt annat än Sverige just nu.

Dessutom borde jag verkligen skriva en ansökan till ett jobb som går ut imorgon, men ja, noll inspiration. Blir väl till att stressa ihop något i ren panik ikväll. Suck.

Hoppas att nästa vecka ska bli lite bättre. Jag har tagit semester på fredag och då åker vi till Västerås för att hälsa på mamma. Kanske en liten utetripp också. Har inte varit ute i Västerås (eller huvud taget iofs) på år och dar. Inte för att det går att ha speciellt höga förväntningar på Västerås uteliv, men det är ju alltid kul att ta en nostalgitripp till sina gamla jaktmarker antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0