Mitt så kallade liv


Vet inte hur jag kom att tänka på det, men fick en sån otroligt lust att se om Mitt så kallade liv a k a kultserien för alla som växte upp på 90-talet. Lyckades med att få hem den till och med men har inte börjat kolla än. Funderar på att kolla ett avsnitt innan jag går och lägger mig, men känner jag mig själv rätt så kommer jag att få seriös abstinens i såna fall. Lika bra att vänta till imorgon kväll då jag kan kolla några avsnitt i sträck.

Ser verkligen fram emot att se om den här. Sån jäkla 90's flashback. Jag menar, hur kär var man inte i Jordan Catalano? Och för övrigt så var ju Claire Danes sjukt gullig på den tiden innan hon blev en såndär läskig Hollywoodspinkig ödletyp.

Kommentarer
Postat av: Simon

Nu känns det liksom helt naturligt att 90-talet är något rätt gammlt. Jag minns så väl när jag tänkte att musik och filmer som kom 90 och framåt kändes ny. :)

Inte för att jag var till åren liksom men kändes fräscht. Nu känns det bara old.

Den bästa tiden är nog ändå nu.



Grattis igen till jobbet!

2010-02-26 @ 00:26:24
Postat av: Amelie

Men det är ju lite kul att 90-talet är inne igen. För 10 år sen blev det ju trendigt med 80-talet efter att det hade varit hatat under hela 90-talet.

2010-02-26 @ 18:31:00
URL: http://monamelie.blogg.se/
Postat av: Gnarl

Åh jag glor på den serien just nu. Inte medan jag skriver detta men jag följer den på nätet liksom. Jag är nog fortfarande kär i Jordan, hur kan man låta bli?

2011-04-29 @ 10:35:55
URL: http://totallyderp.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0