Life is life

Tänkte ge en snabb uppdatering på hur det går med livet just nu, för er som undrar. Känner att jag har varit lite dålig på att skriva om sånt, men det är mest för att allt känns så osäkert. Men i alla fall. När det gäller jobbet så vet jag fortfarande inte riktigt vad som händer. Jag är fortfarande anställd till sista februari, men kan få förlängt ytterligare till åtminstone 12 mars (framförhållning?) eller kanske sista mars eller kanske ännu längre. MEN. Jag har också hittat några tjänster som jag ska söka varav 1 vill jag ha really bad. Skulle vara helt enormt.

Känner rent allmänt som att mitt nuvarande jobb bara sjunger på sista versen och jag skulle nog må bra av lite ombyte. Inte för att jag inte gillar mitt jobb men det känns rätt drygt att sväva i total ovisshet hela tiden och oavsett om det blir förlängt eller inte så handlar det om väldigt kort tid. Det skulle vara trevligt att kunna planera lite mer faktiskt. Dessutom blir det krångel med semesterdagar och sånt, skulle vara bättre att komma till ett nytt ställe så fort som möjligt. Men ja, vi får se. To be continued...

Nepp, nu ska jag ta ett snabbt bad och sen ska vi kolla på True Romance, en av mina absoluta favoritfilmer någonsin. Har inte sett den på flera år och blev plötsligt sugen. Manus av Quentin Tarantino och med Patricia Arquette - en av världens hetaste kvinnor - i en av huvudrollerna. What could possibly go wrong?

Kommentarer
Postat av: Simon

Istället för True Romance ser vi Sherlock Holmes! :)

2010-02-06 @ 22:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0