Knäckt

Jobbar hemma idag pga den jävla upplevelsen jag hade till och från jobbet igår. Det tog mig 2 timmar att komma till jobbet och 1 timme och 50 min att komma hem. Är så less på det att jag inte ens orkar skriva vad som hände, förutom att jag trodde att jag skulle få blåskatarr av att vänta på pendeln i 50 min vid Stockholms Central igår förmiddag. Väntrummen var så packade att det inte gick att komma in.

Igår slutade jag alltså vid 19 och var hemma 20:50. Var så jäkla knäckt att jag bara låg i soffan halvt medvetslös hela kvällen, och har sovit som en stock inatt. Simon hade tydligen varit i köket och grejat och råkat tappa någonting till och med utan att jag vaknade. Är hyfsat lättväckt annars. Men nä, idag gäller det att ladda och prova igen imorgon. Verkar som att trafiken är lite bättre idag så vi får väl se. Men nu snöar det igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0