Don't dare to look

Är hemma hos mamma och det är en riktig innesittarhelg pga vädret som ingen lär ha missat. Var en sväng i downtown Västerås tidigare idag men det var inte sådär supermysigt direkt, man ville mest bara gå in någonstans, varsomhelst. Så vi kollar på tv istället, Melodifestivalen och nu OS. Jag har tagit en paus från herrarnas dubbel, det är bara för jävla spännande, vågar inte kolla!

Helt sjukt förresten det här med OS. Jag är uppväxt i en sportgalen familj men har aldrig varit det själv, och nu sitter jag limmad framför tv:n varje kväll för att kolla. Måste ha blivit vuxen eller nåt.

Melodifestivalen förresten, vi röstade på Timoteij (hallå svensk östvariant, kan ju bli hur "bra" som helst) och jag tyckte dessutom att det var sjukt kul att Crucified Barbara, som jag lyssnade lite på för några år sedan, gick vidare till Andra chansen. Bra med lite riktig musik bland allt bajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0