Beach 2010

Haha eller kanske inte, jag är verkligen ingen strand/bad-person. Men faktiskt så har jag varit duktig och kommit igång med träningen igen efter hösten of doom då jag knappt har tränat alls. Har dessutom räknat kalorier i fyra veckor och gått ner några kilo. Det hade ju tyvärr varit roligare om det inte hade handlat om kilon som jag fettat på mig under julen, men men. Det är bara att bita ihop. Snart är jag tillbaka på ruta 1 och då kommer det nog att kännas mer värt. Just nu är jag bara allmänt nöjd med att jag över huvud taget har klarat av fyra hyfsat strikta veckor. Annars mest sur över att jag har klantat mig och gått upp i vikt. Men inte mycket att göra åt direkt.

Kommentarer
Postat av: Simon

Du är grymt duktig. Alltid svårt sånt där. Forsätt kämpa!

2010-02-09 @ 17:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0